Gezelschapsdieren

U kunt bij ons met uw huisdier voor allerlei zaken terecht: uiteraard wanneer uw dier ziek is, maar ook wanneer uw dier gezond is, bijvoorbeeld voor de jaarlijkse vaccinaties of simpelweg een gezondheidscheck. Om u en uw huisdieren zo goed mogelijk te kunnen helpen én de wachttijden te beperken, werken wij op afspraak. Het spreekt natuurlijk voor zich dat u in geval van spoed direct geholpen wordt. Bij spoedgevallen raden wij u aan van tevoren even te bellen, zodat wij weten dat u eraan komt en vast wat spullen kunnen klaarleggen.

Hieronder vindt u informatie over enkele onderwerpen waarmee wij u als praktijk van dienst kunnen zijn. Wilt u meer informatie, of staat uw onderwerp er niet bij, kom dan gerust langs op de praktijk of bel voor meer informatie.

Hond en kat

Konijnen & kleine knaagdieren

Ook konijnen en andere kleine knaagdieren, zoals ratten, hamsters en cavia's, zien wij bijna dagelijks in onze praktijk. Wij beschikken over de kennis en ervaring deze diergroep te onderzoeken en zonodig te behandelen.

Als konijnen en knaagdieren ziek zijn, is het vaak ernstig. Als uw dier het eten overslaat voor een dag of geen keutels produceert, raden wij u aan contact met ons op te nemen. Niet eten bij dieren in deze diergroep is vaak een teken van ziekte.

Naast het behandelen van zieke dieren kunt u bij ons ook terecht voor onder meer castratie, sterilisatie, gebitsbehandelingen, vaccinaties en advies over voeding, huisvesting en verzorging. Bel of komt gerust langs als u vragen heeft over wat wij voor u en uw knaagdier kunnen betekenen!

Gezelschapdieren

dierenartsentexelvoedinsadvies